Arvegods versus nytt

Släkten var hemma och fixade lite hos gammelmormor och gammelmofar, vilket resulterade i att min mamma kom över med en jättefin servis som dem hade kommit överens om att jag skulle ha. Tack snälla, här passar den fint!
Den har inte blivit använt på många år och skulle troligtvis bli fortsatt stående. Vet dock inte om jag törs använda den, tänk om någon del skulle gå itu. Å andra sidan förlorar den sitt syfte om den bara skulle stå.




Tänk vad lite saltvatten kan göra med en sked:


Nedanstående servis har jag använt vid fikabjudning tidigare, men jag har ju bara sex koppar. Önskar så att jag hade fler. Dem är köpta på Lagerhouse för nåt år sedan, vet inte om någon annan butik säljer det. Tips mottages gärna! Samt om någon sitter och håller på nån kopp som denne kanske kan tänka sig att sälja.

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0