Inredningsryck

I veckan har vi haft ett ryck och besökt flertalet inredningsbutiker, både inom och utom stan. Det har varit så mysigt och några fynd har gjorts.
Favoritbutiken i stan stängde dessvärre ner i lördags, men vi hann lägga vantarna på några detaljer till hemmet i alla fall. Blandannat denna pall som är exakt vad jag letat efter. Aningen högre än vanligt:


Sedan har äntligen det nya nyckelskåpet kommit upp. Sambon föredrog tydligen det förra, dessutom hamnade detta på sniskan, men det tänker jag blunda åt för jag försökte faktiskt tre gånger och misslyckades ändå. Hallå vattenpass, någon!?


Sedan har jag pysslat ihop lite etiketter till skafferiet som väldigt sakta tar form. Blir väl klar lagom till nästa flytt i den här takten.

Jag med min till vardags gräsliga, oläsliga handstil fann detta med textning väldigt underhållande så nu har jag köpt plankor jag ska till att få lite stil på. Nån dag.


Annars i veckan så hamnade vi i leksaksparadiset! Vi gick in i en underbart smårörig välfylld butik som hade en avdelning fylld av mina favoritleksaksmärken; Maileg och Sebra. Jag blev alldeles stirrig och det slutade med att vi åkte hem tomhänt. Vilket jag idag ångrar.
Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0