Bilgarage till barnen

Ett gammalt slitet "Micki-garage" efter mina småbröder fann jag på vinden för något år sedan. Det var skrikigt i färgerna rött, gult, orange och trasigt i kanterna men fick sig en liten tillputs och vitfärg.
 
Jag kom på ett projekt som jag blev såå sugen på; tänk vad kul, snyggt och praktiskt det vore att bygga ett stort garage i samma stil som detta till sparkbil/bobbycar, sparkcykel, trehjuling osv. att ha i trädgården. 
Ja, nu har jag fått mersmak för att hamra och spika, tyvärr finns varken tid eller plats för ett stort garage just nu, men någon gång framöver kanske. Iih, så fingrarna kliar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0