Nytt i lillasysters höstgarderob

Ljusrosa, vitt, beiget och brunt är mjuka och fina färger som jag gärna köper i klädväg.
Här är lite nytt till lillasyster:
Ljusrosa jacka och brun tröja, båda plaggen med söta spetsdetaljer.
 
Äntligen gjorde jag slag i saken och köpte denna jacka som jag spanat på sedan i våras (nu till halva reapriset). Tycker den är så fantastiskt fin med sina detaljer i spets och den ljusrosa färgen. Till och med fodret är tillalande. Dock är den ju inte så lekvänlig varken i material eller färg, men som "finjacka" är den underbar.
 
Spetsdetaljer på dragkedjorna.
 
Fina fjärilar på innefodret.
 
Topp och byxa i brunt.
 
Ett så sött litet spetsrådjur med rosett.
 


Kommentarer
ettheltnyttliv - småbarnsliv och renovering

ååh, helt underbara plagg! jag älskar att shoppa till min dotter, men den senaste tiden har jag faktiskt lyckats sansa mig lite och köpt en hel del begagnat från nära och kära.. plånboken blir lite gladare då =) men det är kul när man kan fynda på rean!

Svar: Ja det är ju jättebra om man kan göra så ibland när man har möjlighet :) och Tradera gillar jag!
Madicken

2013-08-15 @ 09:47:29
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se
Joanna - mina två hjärtan

underbar jacka. Jag köpte en till dotter även den på halva rea priset efter att ha spanat på den sen i våras! ett kap helt enkelt :)

Svar: Ja verkligen ett kap och helt bedårande! :) Kul att du också fyndade!
Madicken

2013-08-15 @ 16:54:25
URL: http://mittunderverk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0