Ordning i klädkammaren

Jag gillar ordning och reda och gillar inte skrynklor och stök. Så i garderoberna försöker jag hålla ordning så gott det går. Hänger helst för då slipper man skrynklorna men viks gör det också.
En liten kik in i två tillfälligt glesa garderober (tvättning på G) och en lite fylligare.
 
Storebror.
 
 Storebror.
 
Lillasyster.
 
Mamman.
Önskar ju att galgarna var finare, men i framtiden kanske.
 
Tänk att man aldrig hittar något man vill ha på sig på morgonen.
 
 En bild från förra hemmet, där jag hade favoritkläderna på klädstång i sovrummet.
 
 
 
Och det här med strumpor. Kan någon förklara det för mig! Hur kan man få så många udda par strumpor? Och jag som håller sådan ordning.
Det måste vara sant det där om att torktumlaren äter strumpor!
Storebror har sju udda par. Sju! Och lillasyster har fyra. Fyra vita strumpor men ingen matchar. 
Jag får inte ihop det där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0