Detaljer från sovrummet

Här är det gamla fönstret igen, i ny bostad, i nytt rum och med lite utbytte pinaler.
 
Sänghimmeln med rosa rosslinga.
 
Pompoms, som hänger där taklampan (jag inte gjord än) ska hänga.
Supersöta och superenkla att göra. Misslyckas man med första så blir andra garanterat jättefin.
 
Fönstret.
 
Tycker dessa är så vackra.
I bakgrunden skymtar en liten "tyg-mobil" jag gjort av gamla spetsar och sönderrivna lakansremsor.
 
Min lilla ballerinalampa har varit vackrare.
Efter att två katter ha tuggat på den otaliga gånger så har den genomgått olika friseringar för att räddas från kattslem och småhål, dock mindre estetiskt tilltalande
 
Änglavakt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0