En favoritmöbel - en unik hylla

Hittade en fantastiskt vacker möbel som krävde ett stort jobb, men det var så värt det när det slutligen var klart. Lätt för mig att säga, det var inte jag som fick slipa det i två veckor, men ändå.
 
Före:
 
 
Hittade dessa två bilder från mitt i projektet som jag lägger till i efterhand:
Mellan slipning och målning.
 
Efter:
 
Ser nu att man inte ser alla detaljer som ger skåpet det där lilla extra, de vackra utskurna hjärtarna och de andra mönstrerna på sidorna. Men det syns på bilderna ovan, under processen.
 
Ja, det var kärlek när jag såg detta skåp/hylla första gången, potentialen i hur fint det skulle kunna bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0