Prinsessan på ärten

Ja, jag är tokig i vackra leksaker (som tåls att leka med), därför är Maileg mitt stora favoritmärke. Men nu är det ju barnens åsikter som verkligen räknas och vad dem gillar, och till min glädje så uppskattar även dem Mailegs leksaker... förhoppningsvis även när dem blir lite äldre också.
 
Tycker detta är så bedårande att titta på, och som en dröm för en liten flicka att leka med.
Jag sydde nya sängkläder till prinsessan eftersom jag inte gillade de färger och mönster som kom i leveransen.
Övriga rummet går i ljusrosa, ljusblått, turkost och vitt så ville ju att även denna skulle göra det, och se så bra det blev: 
 
 
 
Och såhär såg den ut innan det byttes lakan i den:
Förebild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0