Förvandligen av köket

Jag blir så full i skratt när jag ser hur vårt kök såg ut alldeles i början (och det var absolut inte min idé med den där fjantiga lilla mattan under bordet):
Så liten och inte allt för tjusig matdel och så mycket tom yta, men sedan av en slump så gick vi rent ut sagt rätt in i vår nya köksinredning och efter lite hinder så står den fint i vårt hem numer.
Ovanstånde bord med mindre fin dekorplast till fuskträ står nu i förrådet för att köras till tippen, men två av stolarna har funnit sin plats i sovrummet där de figurerar nattduksbord. Det blev praktiskt, för att inte säga jättefint!

Här är en del av den nya interiören:
En liten glimt bara!
Här ser det fortfarande rätt tomt ut och inte riktigt hemtrevligt ännu, men det är annat i verkligheten. Det är väldigt trevligt enligt min mening, men så har det tillkommit en del pinaler sedan denna bild är tagen, för några månader sedan.

Håll till godo! Jag ska visa en bättre bild på de fantastiska stolarna vi lyckades lägga vantarna på, samt en uppdaterad helhetsbild på vårt nuvarande kök.
Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0