Prinsessans prinsess-säng

 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är den på plats, min lilla prinsessas finafina imperialsäng - prinsess-sängen!
Jag är såå nöjd över att jag lyckats få tag i både brorsans och syrrans vackra sänger. Dem är så rejäla och stabila, samtidigt som de är så vackra och praktiska. De är precis vad jag önskade!
Nu står lillasysters säng bäddad och iordningställd, men det dröjer ytterliggare ett tag innan lillfia ska sova där, men om inte annat så är den ju tjusig att titta på tills dess så nån slags funktion fyller den ju ändå.


Kommentarer
Miamuffins

Så vackert att klockorna stannar och man tappar andan <3

Svar: Tack mamma! ♥ Får hoppas hon får sova gott där sedan också ♥
Madicken

2013-08-28 @ 08:59:07
Anonym

Hej!
Måste säga att prinsessa sängen är jättefin, undrar vart man beställer en sådan och vad priset ligger på?

Hälsningar Julianna

2015-10-07 @ 13:55:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0