Loppisskrot

Jag har en slags hatkärlek till loppisar.
Hur som helst så tycker jag det är fantastiskt när man hittar "det där".
Jag tycker om att gå runt-runt och titta, studera och tänka. Titta lite till, se potentialen i olika föremål och låta idéerna komma till en. Man kan skapa mycket vackert ur något fult.
 
Lite utav veckans skörd av skrot:
 
Ibland är det nästan så man skäms lite när man går där med allt junk och ska betala. Inget av detta tycker jag var särkilt fint, men jag vet att det blir det när jag är färdig!
 
Sen har loppisarna i veckan inte bara resulterat i skrot, har hittat några riktigt fina prylar också...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0