POMPdeLUX - barnkläder

Gjorde en beställning från underbara märket POMPdeLUX, som gör fantastiska barnkläder.
Bilderna är tagna just efter jag packat upp dem ur plasten så allt är skrynkligt och dant, men det framgår nog hyfsat bra hur fina kläder är.
 
En outfit i rosa/rose med guldglittertrådar i.
 
En annan outfit i dimgrön/mintgrön.
 
Och en till i mintrön och grå/aprikos-blommigt.
 
Grått och beige till strebror.
 
Tre "outfits" till lillsyrran och en till storebror. Lillasyster växer ju så fort nu så den garderoben behövs förnyas ofta, men nu köpte jag lite större som hon kan ha att växa i och inte växer ur på en gång. Men klart storebror också skulle ha lite nytt.
Tycker det är roligt att köpa som matchande outfits, men som ändå går bra att kombinera ihop med övriga kläder, såklart.
 
 
TIPS!
POMPdeLUX har jättebra rea nu med massa fint kvar. Ett tips till er andra med kids!
Tidigare trodde jag att detta var ett väldigt exklusivt och dyrt barnmärke, men vid en närmre titt så upptäckte jag att priserna är helt okej för att inte säga helt fantastiska just nu på 50%. Så skynda fynda!
 
Hemsida: LÄNK ---> POMPdeLUX <---TRYCK


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0