Snart 3 år... nedräkning.

Det pratas mycket om att fylla år här hemma nu, och en stor bidragande orsak är ju att junior vet att han ska få det mamma har byggt på den sista tiden. Eftersom han frågar flera gånger om dagen: "fyller jag år nu?" så tänkte jag att en liten nedräkning kunde ju vara bra:
Pyssla och skapa är ju min grej, men jag kan inte påstå att rita är min grej... inte räkning heller tydligen, med tanke på siffrorna i min nedräkning. Men nu är det ju inte siffrorna som var det viktiga, utan vitsen med att dra en lapp. För att försvara mig...
 
In action.
 
 
Och apropå nedräkning med lappdragning så såg bajsa-på-toalett-tränings-lappen ut såhär, ett riktigt konstverk:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0