Lillasysters garderob

Jag tycker så mycket om ljusrosa, vitt, pasteller och jordnära färger och det syns i lillasysters garderob.
Det finns så mycket fina barnkläder, och man får knyta händer hårt i fickorna ibland för att kunna stå emot.
Detta är en glimt in i hennes nyfödd-garderob, där det också hänger lite större klänningar åt vänster i väntan på tillväxt.
 
Lite större.
 
Denna klänning och pälsjacka tycker jag är såå vackert, som en liten prinsessdröm.
 
Denna tunika önskar mamman att det fanns i även hennes storlek.
 
 Klänning och mamelucker, köpte jag när lillan låg i magen och tänkte det skulle vara så fint till hennes 1-årsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0