Höstnytt i garderoben till storebror

Tröja och byxa.
 
Tröja med snygga detaljer.
 
Pyjamasmys.
 
Det behövs fyllas på i båda barnens garderober. Nu har det varit nån växtspurt igen tror jag, sen är det ju så roligt att handla barnkläder, men när jag var iväg i helgen med listan på vad som behövdes så trodde jag att jag skulle bli tokig. Bara för att det "måste" skaffas nytt så fanns inget att finna. Under tre timmar på stan så kände och tittade jag nog på varenda barnplagg minst tre gånger. Tänk vad svårt det är att hitta fina och neutrala kläder utan massa konstiga tryck av olika dess slag. Sen är det är skillnad på tryck och tryck också.


Kommentarer
Ingrid

Har samma problem till min goding :) men den tröjan var fin! vart är den ifrån?

Svar: Den kommer från Lindex. Såg just på Instagram att du hittade tre fina plagg precis i min smak! :)
Madicken

2013-09-06 @ 13:55:29
Ingrid

Ja jag hittade dem på kappahl! men jag tycker det är så svårt att hitta fina pojkkläder :)

Svar: Jamen det där går i perioder tycker jag. Har du handlat eller kikat in Pomp de lux någon gång? Där finns maaaassor av fint både till pojke och flicka. Kika in där om du inte redan gjort det!
Madicken

2013-09-08 @ 21:09:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0