Syskonen Maileg


Två söta kaninsyskon.


Hur söta är dem inte med de små ögonfransarna! Notera pussmärket på flickkaninens huvud. Storebror tyckte hon behövde en stor puss.

Jag är helt tokig i Mailegs kaniner. Materiell lycka när den är som sötast! Dessa två kommer från elliscorner.se och luckylittleme.se - två butiker jag varmt kan rekommendera, sistnämda har mycket fina kläder. Jag värdesätter personlig och proffsig service högt och jag måste säga att hon som driver Ellis corner får högsta betyg på den punkten. Supergullig tjej som är så mån om sina kunder och har en helt fantastiskt kundkontakt. Kan också verkligen rekommendera dem som bor i närheten av Säter att besöka butiken Mig & Alice (med välfylld plånbok). Även där en urgullig tjej som driver butiken och ett helt fantastiskt sortiment av heminredning och leksaker mm. Jag har några fler favoritbutiker, borde kanske skriva en lista vid tillfälle...
 
*Fetmarkerade är länkar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Under min sänghimmel

I sömnbristen föds idéerna

RSS 2.0